En skottad parkering vintertid.

Delar av parkeringen vid Bettnessands havsbad är framskottad.

Skottade parkeringar i Norrmjöle och Bettnessand

Än är det ett tag kvar till sommaren men våra havsbad bjuder på naturupplevelser och vackra vyer även under vårvintern. Nu har vi skottat fram delar av parkeringarna i Norrmjöle och Bettnessand.

Ta med termosen, sittunderlaget, något att äta och bege dig ut till Norrmjöle eller Bettnessand. Ena parkeringen i Norrmjöle och delar av parkeringen i Bettnessand är nu framskottade för en härlig utflykt till havet. Även om sommarsäsongen är en bit bort är havsbaden fina platser för en skön promenad eller mysig fikastund i vårvintersolen.

Det finns grillplatser vid båda platserna men du kan behöva ta med spade för att skotta fram dem. Det finns ingen ved på plats så ta med egen om du vill grilla och kom ihåg att ta med dig eventuella matrester eller skräp hem efter din utflykt.