Varför har vi tomma stolar?

Våra arrangemang är gratis att besöka och biljetterna tar snabbt slut. Men ändå har vi tomma stolar på våra arrangemang.

Vi är så glada över alla er som kommer till våra arrangemang. Vi är så glada över att våra arrangemang är populära och biljetterna tar slut. Vi är så glada över all den fina feedback vi får. Det känns verkligen som vi gör rätt.
Men det är ett problem att vi har tomma stolar. På det populära evenemanget ”Blackbird & Pearl” hade vi exempelvis 30 (!) tomma stolar i salongen. Eftersom vi inte vet att ni inte kommer, kan vi inte släppa biljetten till någon annan.

Vi vill uppmana er att använda den biljett ni plockar ut.
Vi vill uppmana er att, om ni får förhinder, snabbt lämna tillbaka den biljett som inte kommer att nyttjas.
Vi vill uppmana er att inte plocka ut en biljett om ni inte med säkerhet vet att den kommer att användas.

Så här lämnar du tillbaka en biljett;
Besök, ring eller e-posta Kulturreceptionen i Väven (oavsett om du hämtat biljetten där, ringt dit eller tagit ner den via tickster) med information om vilket arrangemang det gäller och ditt telefonnummer, så återför de biljetten i systemet och en annan intresserad får möjligheten att gå på arrangemanget.

Kontaktuppgiter till Kulturreceptionen: info.vaven@umea.se
Tel.nr. 090-16 33 10
Vi, Cecilia & Madelene, kan inte ta tillbaka biljetter i systemet. Allt måste gå via Kulturreceptionen.

Allt gott & Trevlig helg på er!
Cecilia & Madelene

Kultur för seniorer